Ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 00:16:15 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 00:16:15 +0100
From: Rafter Man <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Ang LinuxForum

Jeg ved godt dette er blevet diskuteret før, men jeg synes vi skal tage det op igen.
Jeg kan stadig ikke lide at BSD skal indrette sig under LinuxForum. Jeg synes selve ideen er god og det er rart at de danske unix brugere laver noget sammen, men hvorfor skal vi gå ind under Linux?
Jeg har det fint med at Linux er Unix's spydspids i DK, men jeg kan ikke lide at "klassens nye dreng" skal "styre" det hele.
Da man skulle vælge et navn til det Forum har man bevidst valgt Linux og ikke Unix eller Open source. Dette synes jeg er yderest irriterende for andre Unix/Open-Souce brugere.
For hvert år der går bliver Unix/Linux mere og mere kendt i Danmark og det vil skabe større problemer at skifte navn.
Jeg forslår at vi som medlemmer af den anden største Unix familie i verden nu gør op med LinuxForum. Dette vil sige at vi nægter at deltage indtil navnet bliver ændret. Jeg ser det at BSD skal ind under Linux, som at der laves et Java forum og så kommer C++ ind under den fordi det egentlig handler om OOP.
Men dette er jo bare min mening, hvad siger I andre (jeg _ved_ at der er nogle folk inden for LinuxForum, der også gerne vil have navnet skiftet ud).

mvh
rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr