Re: Ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 10:30:04 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: hem@hamster.dk
Date: Thu, 21 Nov 2002 17:30:04 +0800
Subject: Re: Ang LinuxForum

----- Original Message -----
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Det viser så hvor lidt du kender til hele billedet. Jeg ved at der
> sidder flere af BSD-DKs medlemmer i Coord-gruppen (dem som arrangerer
> LinuxForum), samt at andre medlemmer hvert år er med til at gøre
> LinuxForum større og større hvad angår *BSD.

Jeg er ikke i tvivl om at BSD har indflydelse, det eneste jeg er utilfreds med er at navnet er LinuxForum.
Men du har virkelig absolut INTET imod det?

> LinuxForum handler ikke kun om Linux, det er kun navnet. Du kan som
> medlem være med til at bruge Linuxforum til at vise *BSD også findes og
> at der findes aktive *BSD-folk i Danmark.

Ja nemlig, vi er også nogle unix folk der ikke bruger Linux, så vælge et andet navns som fx UnixForum.

> Det kan du som medlem ændre meget på, ved at være mere aktiv, skrive
> howto's til hjemmeside, ikke mindst skrive artikler til DKUUG-Nyt /
> andre medier.

Jeg vil gerne støtte den danske BSD verden, men jeg gider stadig ikke at man skal gå ind på LinuxForum får at få info om BSD.

> Det håber jeg så du er alene om at mene, da vi har brug for medhjælpere
> til LinuxForum, både til standen også til andet arbejde.

Tja, hvis vi ikke gør noget for at få navnet ændret, så bliver det sgu aldrig ændret!

> Med den holdning kommer vi jo ikke langt, ja BSD-DK bliver større og
> større, men det er utrolig svært at blive mere kendt hvis vores
> medlemmer ikke bakker op omkring foredrag, nye tiltag samt er med til at
> holde foredragene / BoF's.
>
> Jeg synes du skal melde dig under fanerne for at tage tiltag til hvad
> BSD-DK skal lave på deres stand (hvis der sendes en ansøgning afsted).

Jeg støtter gerne BSD-dk (selvom også det navn kunne trænge til en udskiftning*G*), men bare fordi Linux er større brugermæssigt, skal vi ikke være en underkategori til LinuxForum.

Ja, det har du nok ret i, men hvis LinuxForum virkelig gerne vil have andre Unix'er med, så må de da for f***** også være villige til at skifte navn. De kan vel også se at det er træls for os andre.

> Har du nogle af de andre år været med til Linuxforum ?
> Har du været med til de andre tiltag som er blevet gjort ?

Jeg har hverken tid eller penge.....

> NTI 2001/2002 var netop sådan tiltag, hvor vi under DKUUG blev inviteret
> til at vise os på messen. Jeg kan ikke huske dig fra nogle af NTI
> messerne.

Du ved jo heller ikke hvem du skal kigge efter!

> Samt så synes jeg ikke at jeg så dig på den netop overstået
> BSDConEurope, hvor *BSD netop har deres egen konferrence.

Igen ved du ikke hvem du skal kigge efter.

> ps. jeg synes også din holdning er lidt underlig, taget i betragtning af
> du bruger linuxmail.org.

Flad kommentar!

rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr