Re: Ang LinuxForum

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 11:23:18 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum
Date: Thu, 21 Nov 2002 11:23:18 +0100
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20021121093004.29195.qmail--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>, "Rafter Man" writes:
> [...]

Tjae, nu erindrer jeg ikke lige at jeg nogensinde har hørt om dig
i nogensom helst BSD sammenhæng før, hvorimod Hemster har været
bsd-dk aktiv i snart lang tid.

Jeg har med andre ord meget svært ved at argumentere for at du ikke
bare er en eller anden bumset teenager der lige ville troll'e bsd-dk.

Din email addresse hjælper bestemt ikke i den sammenhæng.

Hvis du vil lave om på denne vurdering, eller for den sags skyld
have folk til at tage dig seriøst, så tag lige og hiv hænderne op
af lommerne og giv et nap med et nogen tid inden du begynder at
banke næven i prædikestolen.

Alternativt kan du tage en varm jakke på og sætte dig ned på bænken
foran Netto og brokke dig der.

Her skal du ihvertfald ikke fortsætte som du er begyndt.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956