Re: Ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 12:56:03 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Nov 2002 19:56:03 +0800
Subject: Re: Ang LinuxForum

----- Original Message -----
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Vi kan sagtens blive enige om at LinuxForum navnet ikke er dækkende over
> hvad der foregår på den en dags konference.

Godt, men _vi_ vil ikke gøre noget ved det, fino, det var bare det jeg spurgte om.

> Det er meget svært at gætte udfra et "nick" hvem du er. Mener nok mest
> at du ikke har været med til at arbejder på vores stande / arbejde med
> opbygningen af LinuxForum. Jeg kan tage fejl, så må du undskylde. Men
> hvis man skal gøre opmærksom på *BSD i Danmark, nytter det ikke noget
> bare at møde op til messerne / konferencerne, man bør også deltage
> aktivt.

Eftersom ingen af mine venner bruger BSD, synes jeg det vil være fedt at komme afsted til sådan noget. Men når jeg skriver at jeg hverken har tid eller penge, er det ikke fordi jeg prioritere andre ting før dette (eksl husleje og mad), men fordi at jeg virkelig ikke har tid og penge.

> Med andre ord du var altså på BSDCon ?

Nej, men ville vildt gerne have været med.

> Hvorfor kommer din holdning først frem nu ?, vi har været med til
> LinuxForum de sidste 2-3 år. Det er rigtigt at navneændringen har været
> bragt på banen før, men det nytter ikke meget at komme nu, hvor
> navneændringen ikke kan lade sig gøre (i 2003 ihvertfald).

Som sagt er jeg relativ ny.

> Det ændre stadigvæk ikke på at BSD-DK er en meget inaktiv forening, hvis
> vi skal have alles opmærksomhed så skal der flere til det. Det er altså
> ikke nok med en maillingliste og nogle hyggemøder, der skal flere
> artikler, flere foredrag, flere aktive medlemmer, inden vi virkelig kan
> sige vi kommer igennem til omverdenen.

Ja ok.

Jeg synes bare det er en skam at I har den holdning at man ikke må forslå noget, hvis man ikke har lavet noget.
Så kan alle vi, der ikke har skrevet noget til FreeBSD base system, bare hold kæft når/hvis der skal diskuteres nyt design (fx).

rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr