Re: Ang LinuxForum

From: Henrik Bøgh (none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 13:20:54 CET

From: Henrik Bøgh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum
Date: Thu, 21 Nov 2002 13:20:54 +0100

On Thursday 21 November 2002 12:56 Rafter Man wrote:

[...]

> Jeg synes bare det er en skam at I har den holdning at man ikke må forslå
> noget, hvis man ikke har lavet noget. Så kan alle vi, der ikke har skrevet
> noget til FreeBSD base system, bare hold kæft når/hvis der skal diskuteres
> nyt design (fx).

Du har ikke rigtigt fattet det?
Det handler ikke om at man ikke må forslå noget hvis man ikke har lavet noget.
Det handler om at dem der _har_ lavet noget måske ved bedre (erfaring you
know).
Hvis nu man omdøbte LinuxForum til f.eks. OpenSource Forum ville det
formegentlig betyde at det blev sværere at finde sponserer fordi Linux er et
buzzword og LinuxForum er blevet kendt. Dette vil betyde at arrangørerne af
Forumet vil være nød til enten at sætte prisen op eller skæe ned på
attraktionerne. Dette vil igen betyde at der ikke kommer så mange folk - og i
sidste ende at BSD-DK ikke har så store muligheder for at fortælle om
foreningen og BSD generelt.

--
MVH
Henrik Bøgh ( henrik.list@boegh.net )