Re: Ang LinuxForum

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 13:53:48 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 13:53:48 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum

On Thu, Nov 21, 2002 at 07:56:03PM +0800, Rafter Man wrote:
> [...]

Hvis det havde et formål at ændre navnet, så ja. Men idag er navnet, som
Flemming skriver, så indgroet at man fra coord@linuxforum har valgt ikke
at ændre det.

> Eftersom ingen af mine venner bruger BSD, synes jeg det vil være fedt
> at komme afsted til sådan noget. Men når jeg skriver at jeg hverken
> har tid eller penge, er det ikke fordi jeg prioritere andre ting før
> dette (eksl husleje og mad), men fordi at jeg virkelig ikke har tid og
> penge.

Det jeg prøver at sige er at man kommer ikke langt med at være aktiv på
maillisterne her, man skal også ud og lave arbejdet i "felten", og
snakke med de slipsefyrer som er i tvivl. Eller skrive en artikel, hvis
der er en BSD relateret emne som man finder interessant, det behøver
ikke være noget stort. Hvis størrelsen ikke passer til Computerworld,
eller PC World.... så er vi altid villige til at lægge det på BSD-DK's
hjemmeside.

> Nej, men ville vildt gerne have været med.

> Som sagt er jeg relativ ny.

Ok, men selvom du er ny, så har der været flere mails omkring LinuxForum
(fra August og fremefter)

> Ja ok.
>
> Jeg synes bare det er en skam at I har den holdning at man ikke må
> forslå noget, hvis man ikke har lavet noget.

Det er ikke den holdning som jeg ihvertfald er kommet med. Alle forslag
er velkomne, der er bare forskellige måder at give forslag på. Jeg
fornemmer ikke at din måde var den helt rigtige.

> Så kan alle vi, der ikke har skrevet noget til FreeBSD base system,
> bare hold kæft når/hvis der skal diskuteres nyt design (fx).

Nej, jeg har dog selv været bruger af FreeBSD siden 2.2.7, men det er
aldrig kommet videre end bruger, kommer det nok heller ikke foreløbig.

/Hemster