Re: ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 12:41:42 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Nov 2002 19:41:42 +0800
Subject: Re: ang LinuxForum

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>

> For du gider jo ikke gøre en indsats, vel?

Min indstats for at få navnet ændret starter her.

gjort ?

> Men whine, det kan du.

Du er direkte latterlig. Jeg diskutere i det mindste på et ordentlig
niveau, men du skal absolut trække det derned? Jeg havde sgu
forventet andet fra dig!
Jeg kan heller ikke forstå du er så s**** nærtagende, slap dog af!

> Hvis du havde gjort en indsats, så var du uden tvivl velkendt.

1. Jeg er under uddannelse og har job ved siden af. Derudover er jeg
relativ ny indenfor unix.

taget i betragtning af

> Næh.
> Set ud fra din argumentation så er "linux" delen af
navnet alene
> nok til bare at ignorere dig.

Igen, enten sig noget fornuftigt eller lad være med at skrive noget.

> Konstruktiv kritik er altid velkommen, whinen fra folk der ikke
> selv gider lette røven er ikke.

Igen latterlig. Det vil sige at folk der har gode ideer, men ikke er
"store" indenfor denne verden bare skal lukke røven.....

> Du virker som typen der ikke gad stemme, men alligevel føler dig
> kaldet til at pive over den regering der blev valgt.

Forkert opfattelse, men det skylde nok at du er negativ og er blevet
fornærmet over et eller andet.

> Hvad gjorde _du_ da der kom mail ud her på listerne der bad om
> forslag og input til at gøre LinuxForum2003 mere BSD orienteret?

Jeg skrev at navnet skulle ændres til UnixForum.

> Hvad har _du_ gjort for at promovere BSD seriøst i medierne?

> Hvilke artikler og HOWTOs har _du_ skrevet for at få begyndere
> til at vælge BSD frem for f.eks. Linux?

Jeg har ikke skrevet noget, da jeg stadig er unix nybegynder (FreeBSD
since 4.4)

> Det tænkte jeg nok.

Nej det gør du nemlig ikke.

> Så har vi vist fodret trolden nok for idag.

Du er fandme ubehagelig at snakke med. Har JEG kaldt dig en trold? Så
luk med det pis og lad være med at latterligegøre folk, bare fordi du
ikke bryder dig om deres forslag!
Tillykke Flemming, du har nu fået indført flaming på bsd-dk@bsd-dk.dk, tror du selv at det er godt for den danske BSD verden?

rafter
rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr