Re: ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 13:06:13 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Nov 2002 20:06:13 +0800
Subject: Re: ang LinuxForum

On 2002.11.21 11:23 Poul-Henning Kamp wrote:

> Tjae, nu erindrer jeg ikke lige at jeg nogensinde har hørt om dig
> i nogensom helst BSD sammenhæng før, hvorimod Hemster har været
> bsd-dk aktiv i snart lang tid.

Den holdning kan jeg ikke udstå. Jeg kritisere ikke hans arbejde eller det arbejde som bsd-dk gør ved LinuxForum.

> Jeg har med andre ord meget svært ved at argumentere for at du ikke
> bare er en eller anden bumset teenager der lige ville troll'e
> bsd-dk.

Det er meget umuligt at du er en stor mand idenfor FreeBSD, men det giver vel ikke en ret til at være ubehagelig....

> Din email addresse hjælper bestemt ikke i den sammenhæng.

Det er da utroligt. Jeg fik denne mail før jeg kendte BSD....

> Hvis du vil lave om på denne vurdering, eller for den sags skyld
> have folk til at tage dig seriøst, så tag lige og hiv hænderne op
> af lommerne og giv et nap med et nogen tid inden du begynder at
> banke næven i prædikestolen.

??? Jeg kommer sgu da bare med det forslag at vi gør noget for at ændre navnet LinuxForum til UnixForum. Det er da utrolig at det skal gøre så meget oprør på en BSD mailling liste.

> Alternativt kan du tage en varm jakke på og sætte dig ned på bænken
> foran Netto og brokke dig der.

Det var de ubegrundet ubehageligheder vi kom fra. Kan du ikke diskutere uden dem? Det mener jeg nu at have oplevet at du kan, så bliv ved med det.....

> Her skal du ihvertfald ikke fortsætte som du er begyndt.

Jeg er absolut ikke begyndt på noget som helst! Jeg kommer med et forslag, kan I ikke lide det så bare sig nej, længere er den sgu ikke.

rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr