Re: Ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 18:48:49 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 22 Nov 2002 01:48:49 +0800
Subject: Re: Ang LinuxForum

On 2002.11.21 17:44 per engelbrecht wrote:

> VI ER ALLE UNIX_FOLK. Brug da Jeres gode hoveder konstruktivt og
> sammen.
> Jeg er stolt af at være en del af, hvad jeg opfatter, som verdens
> bedste
> og rareste fællesskab. Det er sagt som det er ment !

[snip]

> [...]
> Linux'erne Deres - eller endnu bedre, et fælles UNIX forum med
> undermenuer indenfor alle grenene. Det rafter siger skal jo ikke
> oversættes med at Linuxforum'et skal nedgøres, udraderes eller
> andet.
> Havde situationen og argumentationen været omvendt, havde det mødt
> den
> samme forståelse fra min side.
>
> Lad Os da være glade, pjattede, stolte og seriøse omkring vores
> fælles
> mentale barn, nemlig UNIX-platformen og ikke skræmme nye medlemmer

Jeg takker for et seriøst indlæg. Jeg kan ikke helt forstå folk gik i selvsving på den måde, men det er vel fordi de troede jeg kritiseret deres arbejde.
Men din opfattelse af mit forslag er korrekt, jeg vil bare spørge om det var interesse for at gøre noget ved navnet LinuxForum (og ikke mere end det).

Håber dette kan slutte relativt fredeligt, da vi (som du også fremhæver) er på samme side....

mvh
rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr