SV: UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode

From: Danny Petterson (none@Danny.Petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 18:53:38 CET

Subject: SV: UPDATE: Fatal trap 12: page fault while in kernel mode
Date: Thu, 21 Nov 2002 18:53:38 +0100
From: "Danny Petterson" <none@Danny.Petterson--dmsn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa igen og tak for svaret!

Først, jeg bruger (avav) Outlook 2000 mod en ExhangeServer, og kan ikke lige finde der hvor man sætter tekstombrydning (under Internet E-mail Indstillinger hvis det havde været en POP3/SMTP-server...men det var det så ikke). Hvis du har en ide til hvor det ændres så jeg ikke generer mere end højst nødvendigt så lad mig det endeligt vide.

Et tillægsspørgsmål....som jeg kan se det er vinum pænt inspireret af VxLSM (al det der med volumes, subdiske og plex). I den er det muligt at mounte et spejl som en almindelige disk hvis uheldet skulle være ude (man skal lige ændre en disklabel, men ellers ingen problemer).

Kan det samme lade sig gøre med vinum...ændre disklabel fra "vinum" til "BSD4.2"?

Igen, tak for hjælpen.

Mange hilsner
Danny Petterson