Re: Ang LinuxForum

From: dslb@tiscali.dk
Date: Thu 21 Nov 2002 - 22:34:48 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 22:34:48 +0100
From: dslb@tiscali.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 2002.11.21 21:17 Alex Holst wrote:
> Det forlyder at Rafter Man er bedre kendt som socketd eller Daniel
> Blakensteiner.

Det er jeg meget interesseret i at høre mere om. Vil du ikke være en snut
og komme med en detailjeret beskrivelse hvordan du kom frem til det?

> Hvis jeg husker korrekt er han ved at uddanne sig selv til FreeBSD-
> og
> sikkerhedsexpert. Hvad saa det end er.

Uddanne og uddanne, jeg gør mit bedste.

> Manden er et klokkefaar.

Og hvorfor så det? Hvis vi skal kaste med muder, så kan jeg sagtens give
dig min uforbeholdte mening om dig, men sådanne ord vil jeg ikke sende over
en mailling liste!

Daniel Blankensteiner