Re: Ang LinuxForum

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 23:14:25 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ang LinuxForum
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 21 Nov 2002 23:14:25 +0100

dslb@tiscali.dk writes:

> Det er jeg meget interesseret i at høre mere om. Vil du ikke være en snut
> og komme med en detailjeret beskrivelse hvordan du kom frem til det?

Du må bare være fra Århus.

Nej pjat. Et godt bud er at se på det IP-nummer du sender fra, se lidt
på hvad der ellers er sket fra det IP-nummer og puf dukker der nogle
indlæg frem underskrevet Daniel Blankensteiner.

socketd lyder som et irc-alias. Der lægger du også dit ip-nummer.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 peter@makholm.net |               Tannenbaum had convinced Linus that his