Re: Ang LinuxForum

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Nov 2002 - 12:10:44 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 22 Nov 2002 19:10:44 +0800
Subject: Re: Ang LinuxForum

On 2002.11.22 10:41 Phil Regnauld wrote:
> 213.237.112.252.adsl.arsy.worldonline.dk.
>
> ... en privat ADSL. Det virker som om Rafterman of Hr.
> Daniel
> er naboer -- i må hils på hinanden! Eller måske har
> R4ft3rm4n
> h4ck3t Daniel's net ? 'l33t!

Hacket mit net, hell no....snort har i hverfald ikke sagt noget om det.
Jeg har læst rfc'erne til NNTP og SMTP, så jeg ved godt hvor man kan spores, men jeg ved at det er ikke hvad Alex har gjort (jeg tror godt jeg ved "tippet" kom fra).
Noget helt andet er at jeg ikke prøver at skjule min identitet, så havde jeg sgu ikke postet fra linuxmail.
Jeg kører FreeBSD med gnome og kan ikke finde en ordentlig grafisk mail klient. Jeg ved godt at nogle vil pege på Balsa, men det er da uden tvivl det meget ustabile jeg længe har prøvet. Derfor bruger jeg webmail....skifter mellem (lorte) tiscali og linuxmail, ikke en optimal løsning.
Men alt i alt er det jo noget værre noget, jeg har det sådan med diskusioner at de skal holdes på et niveua, som man kan være bekendt. Jeg kom med et forslag og blev latterlig gjort og svarer dermed igen af samme skuffe. Dog tror jeg lige jeg skal læse mine egen indlæg igen, da nogle folk som jeg ellers har en del respekt for også gik i selvsving. Men det er også ligemeget, I kom med nogle gode argumenter for hvorfor vi har brug for LinuxForum, så fino.
Mht Alex, du er en ubeskrivelse personlighed og der er ufatteligt at du gider blive ved med dine Mupppets......tesk tesk....

mvh
rafter

http://www.linuxmail.org/
Now with POP3/IMAP access for only US$19.95/yr