[WAS: Re: Ang LinuxForum] God tone

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Nov 2002 - 13:27:17 CET

Date: Fri, 22 Nov 2002 13:27:17 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: [WAS: Re: Ang LinuxForum] God tone

Kunne vi ikke lukke den tråd? Tak.

Samtidig vil jeg høre om der er konsensus for at få alle til at underskrive
med navn? Det lader til at mange gerne vil vide præcist hvem der skriver og
det er vel rimeligt nok at man skal kunne stå ved sine udtalelser.
Man kunne forestille sig at hvis een sender en anonym besked svarer man blot
ikke på den.

Tilsidst vil jeg gerne opfordre til ro og orden på listen. Man bliver ikke
et bedre menneske af at råbe svin efter din er kaldte en idiot. Tværtimod
sætter man sig selv ned på den andens niveau.
Lidt selvkontrol ville være godt.

Mvh.
Sven Esbjerg

--