Løsnigsforslag (WAS: Ang LinuxForum)

From: Morten Nissen (none@mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Nov 2002 - 12:46:43 CET

From: "Morten Nissen" <none@mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Løsnigsforslag (WAS: Ang LinuxForum)
Date: Sat, 23 Nov 2002 12:46:43 +0100

Hej alle

Som den diplomat jeg er vil jeg gerne stå i front for at finde en løsning
som alle kan være med til.

1. Navnet Linuxforum ligger fast, så det vil nok være nemmer at finde et nyt
navn til linux, nogen forslag?

2. De folk der ikke kan lide navnet, kunne etabalere en subkultur ved at
kalde arrangementet noget andet, dette vil dog have den bivirkning at meget
få ville vide hvad der bliver talt om, men denne konsekvens ville jo også
være der hvis man omdøbte Linuxforum. - Bred ymer.

3. Man kunne få sig et liv, og lære at leve med det, der er mange mennesker
der i dette liv skal lære at leve med et handicap. Pris jer lykkelige for at
jeres kun er navnet på en årlig begivenhed.

Med venlig hilsen
Anonym

p.s. jeg har før rejst mulighedden for at lave en liste der hedder
endeløs-diskution@bsd-dk.dk, hvad siger bestyrelsen til det?