freebsd grafisk vs. windows

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Oct 2002 - 22:07:59 CET

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: freebsd grafisk vs. windows
Date: Sun, 27 Oct 2002 22:07:59 +0100

Hej Allesammen,

Da jeg fik perfekte og meget fyldestgørende svar fra jer sidste gang jeg spurte om noget syntes jeg at jeg ville skrive igen.

Jeg har nu styret FreeBSD servere i snart et år, og jeg kunne egentligt godt tænke mig at skifte min private window'ser ud med en FreeBSD box.... i den sammenhæng har jeg følgende spørgsmål...

1. Er der lavet noget program som FrontPage(næsten, bare et godt WYSIWYG)

2. Kan man oprette mail-regler lige som i outlook

3. Er det svært at sætte en maskine op grafisk (har et PCI Geforce 2)

4. Er det meget svært at benytte til dagligdagsbrug....??

5. UNDSKYLD (men er det muligt at få MSN messenger på BSD ??)

MANGE TAK FOR HJÆLPEN!!! (håber i får mig overtalt til at skifte....)

Med venlig hilsen
Martin A Jensen