Re: freebsd grafisk vs. windows

From: Anders Østergård Jensen (none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Oct 2002 - 07:29:51 CET

Date: Mon, 28 Oct 2002 07:29:51 +0100 (CET)
From: "Anders Østergård Jensen" <none@anders--webcode.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd grafisk vs. windows

Hej!

Gaim er en MSN-kompatibel IM, der desuden understøtter en lang række andre
systemer. Jeg kunne forestille mig, at det også er porteret til FreeBSD -
ellers kan det i hvert fald Linux-emuleres.

Mvh.

-- Anders

> Det lader til du lytter til hvad vi siger. Gider du så ikke at sørge for at
> din MUA folde linierne ved max 76 tegn og lade være med at sende HTML.

> Nej. Jeg vil anbefale at du lærer HTML selv og bruger Emacs+html-helper,
> Bluefish, Quanta el. lign.

> Ahhøm... Jeg tror at når du har prøvet procmail vil du grine af Outlook.
Det

--

Mvh. / Regards -- Anders Østergård Jensen PHP Webapplication Developer WebCode.dk Mail: anders@webcode.dk WWW: http://anders.webcode.dk/