Kommerciel support i Danmark?

From: Karsten Thygesen (none@KAY--sonofon.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 22:17:35 CEST

From: Karsten Thygesen <none@KAY--sonofon.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Kommerciel support i Danmark?
Date: Mon, 18 Jun 2001 22:17:35 +0200

Hej

Imorgen tidlig skal jeg stå skoleret overfor en bunke ledere her i firmaet,
og mit budskab er, at vi bør basere store dele at butikken på FreeBSD.

Det spørgsmål, som jeg ved vil komme, er, om der findes et firma der vil
sælge support. Med andre ord, et firma, som man kan tilkalde, hvis en eller
anden server går ned kl. 3 om natten, og den skal køre 4 eller 8 timer
senere...

Kender I danske eller skandinaviske firmaer der enten vil sælge den slags
eller som vil yde generel konsulent bistand?

MvH
Karsten
Sonofon