Re: Kommerciel support i Danmark?

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 23:36:55 CEST

Date: Mon, 18 Jun 2001 23:36:55 +0200
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: Karsten Thygesen <none@KAY--sonofon.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Kommerciel support i Danmark?

KT> Kender I danske eller skandinaviske firmaer der enten vil sælge den slags
KT> eller som vil yde generel konsulent bistand?

Tjaa.. Firma eller ikke firma, saa er det min erfaring at man faar
gode svar paa naesten alt her paa listen uanset hvilket tidspunkt man
skriver.. ;) Den hjaelp jeg har faaet her har vaeret betydeligt mere
vaerd i Nederlandske Gylden end nogen af de kontrakter vi har i
firmaet..

..men der er selvfoelgelig ikke nogen underskrevet garanti..

Mads