Re: Kommerciel support i Danmark?

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 22:27:01 CEST

Date: Mon, 18 Jun 2001 22:27:01 +0200
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommerciel support i Danmark?

On 18.06.2001 22:17:35 +0000, Karsten Thygesen wrote:
Hej,

> Imorgen tidlig skal jeg stå skoleret overfor en bunke ledere her i firmaet,
> og mit budskab er, at vi bør basere store dele at butikken på FreeBSD.
>
> Det spørgsmål, som jeg ved vil komme, er, om der findes et firma der vil
> sælge support. Med andre ord, et firma, som man kan tilkalde, hvis en eller
> anden server går ned kl. 3 om natten, og den skal køre 4 eller 8 timer
> senere...

Det har man vel driftfolk til? :-)

Ansæt en bunke FreeBSD nørder[1], de er IMHO lige så gode som en flok
(dyre) konsulenter.

> Kender I danske eller skandinaviske firmaer der enten vil sælge den slags
> eller som vil yde generel konsulent bistand?

http://www.catpipe.net/ er vist stiftet med det formål.

/Michael

[1] Hvor I så lige skal grave dem op, er en anden sag.

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
TDC Tele Danmark, DataNetworks, IP section