Re: OS-X mailingliste

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-osx--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 15:31:46 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 15:31:46 +0100
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-osx--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

Flemming Jacobsen wrote:

> Jo. Det er fint, omend jeg tror at de der bruger OS-X enten ved
> det eller er fløjtende ligeglade.

Jeg har set denne "myte" om en bsd-kernel flere steder, vi bør ikke
misinformere dem så "ved" (tror) at OS X køre på en bsd-kernel.

> Fordi det ikke skal være en hjælpeliste for folk der ikke kan
> finde ud af Photoshop.
> Hvis du kan formulere det fornuftigt og samtidig sørge for at det
> bliver som bsd-dk listen, men med OS-X fokus, så OK.

Det var hvad jeg prøvede med forslag v2 (som du så venligt har slettet):
     Listen vil på _ingen_ måde kunne vejlede dig i brug af alm. Mac
     OS (Cocoa eller Carbon) programmer f.eks. Adobe programmer eller
     Microsoft Office X.
Jeg kan godt tilføje flere eksempler og nævne forskellige distributions
former: komercielle, shareware, freeware, opensource (Cocoa baseret ViM
eller Emacs er heller ikke on topic)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn