Re: [BESTYR] OS-X mailingliste

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 15:31:13 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 15:31:13 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

On onsdag, jan 22, 2003, at 11:12 Europe/Copenhagen, Flemming Jacobsen
wrote:

> Hej OS-X'ere.

hejsa

Jeg synes det er et godt initiativ, men vil foreslå at man udelader den
lidt negative formulering - vær positive

Hvis det så skulle ende med at to personer finder hinanden og taler
om Adobe så kan vi andre vel blot ignorere den tråd?
(men enig, hvis de taler Windows XP skal de korsfæstes ;-)

Mvh

Henrik

Henrik Lund Kramshøj
hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}