Re: OS-X mailingliste

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 14:50:28 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 14:50:28 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

Hack Kampbjorn wrote:

> Burde vi ikke starte med noget korrekt information: Mac OS X er en
> videreudvikling af NeXTs styresystem som er baseret på en MACH-kernel
> hvor Mac OS X har tilføjet et *BSD emulation layer og et tilsvarende BSD
> userland.

Jo. Det er fint, omend jeg tror at de der bruger OS-X enten ved
det eller er fløjtende ligeglade.

> Hvorfor ikke kommercielle programmer, sålænge de er BSD baserede?

Fordi det ikke skal være en hjælpeliste for folk der ikke kan
finde ud af Photoshop.
Hvis du kan formulere det fornuftigt og samtidig sørge for at det
bliver som bsd-dk listen, men med OS-X fokus, så OK.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---