Re: OS-X mailingliste

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 15:36:08 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 15:36:08 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

On onsdag, jan 22, 2003, at 14:50 Europe/Copenhagen, Flemming Jacobsen
wrote:

> Jo. Det er fint, omend jeg tror at de der bruger OS-X enten ved
> det eller er fløjtende ligeglade.
hvad mener du?

Jeg holdt kursus idag for en flok intelligente mennesker, demonstrede
buffer overflow
på en OpenBSD - OPEN B S D
- i løbet af den næste time hørte jeg referencer til den som "Linux",
"FreeBSD" osv.

og mht. OSX som jeg jo havde med på min iBook snakkede de om den Linux
der lå
nedenunder ...

Det er fint med referencer til historien, men jeg anser idag OSX for
primært at
være en FreeBSD ;-) - det bruger jeg altid som configure target når jeg
kompilerer :))

Hygge
- seje håndtegn til OSX listen :))

--