Re: OS-X mailingliste

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 15:47:52 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 15:47:52 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

Hack Kampbjorn wrote:

> Jeg har set denne "myte" om en bsd-kernel flere steder, vi bør ikke
> misinformere dem så "ved" (tror) at OS X køre på en bsd-kernel.

Joe. Jeg synes nu at det hører mere hjemme i en FAQ end i et
mailingliste charter. Men hvis I synes at det skal med, så gider
jeg ikke diskutere det.

> Det var hvad jeg prøvede med forslag v2
> Listen vil på _ingen_ måde kunne vejlede dig i brug af alm. Mac
> OS (Cocoa eller Carbon) programmer f.eks. Adobe programmer eller
> Microsoft Office X.

Ja. Jeg læste det som noget helt andet.
Ved langsom gennemlæsning, så tror jeg at vi er enige.

> Jeg kan godt tilføje flere eksempler og nævne forskellige distributions
> former: komercielle, shareware, freeware, opensource (Cocoa baseret ViM
> eller Emacs er heller ikke on topic)

Det er der vist ikke grund til.

> (som du så venligt har slettet):

Jeg hader tråde der bunker linjer op.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---