Slet mail markeret som spam i spamassassin

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 May 2009 - 11:34:56 CEST

Date: Fri, 22 May 2009 11:34:56 +0200
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Slet mail markeret som spam i spamassassin

Hej
Nu får jeg efterhånden 500+ spammails ind om dagen - og mine brugere er
begyndt at klage over det samme. Så selv om det anbefales rundt omkring
at lade spamassassin-markeret spam gå igennem til modtageren så huan
selv kan sortere, så tror jeg nu tiden er moden til at slette spam over
en vis værdi. Det vil jo spare en del CO2...

Men jeg kan ikke gennemskue de forklaringer jeg finder på nettet til at
gøre det (og der er flere forskellige). Er der nogen der har en god
vejledning til at få slettet spam? (Eller er der måske endda nogen der
kender et plugin til Squirrelmail så brugerne selv kan sætte sletning
til eller fra, for det ville jo være det mest brugervenlige?).

Bruger: Postfix, Spamassassin, Squirrelmail (følger Nerdgirls opsætning).

Og i øvrigt: Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er udviklet en standard
for mail så man ikke kan sende mail uden på en eller anden måde at give
sig til kende... (eller rettere: Så man kan undlade at modtage mail fra
ikke-identificerede). Det ville gøre det hele noget lettere.
Mvh
Jeppe