Re: Slet mail markeret som spam i spamassassin

From: tom-pele@olsen.gl
Date: Fri 22 May 2009 - 13:55:42 CEST

Date: Fri, 22 May 2009 04:55:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Slet mail markeret som spam i spamassassin
From: tom-pele@olsen.gl
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> en god
> vejledning til at få slettet spam?

> Det ville gøre det hele noget lettere.

Jeg kan ikke huske om du skrev RBL opslag,
så brug Real time blacklisting,

jeg brugte spamcop.net i langt tid på skolenet ,
og da det begyndte at sige der kom mere spam ind , tilføjede jeg en ekxtra
rbl opslag op, zen.spamhaus.org.

Det faldt ned i gennemsnit, sådan hvad jeg erfarer sådan ungefair 1/3
fanget af spamcop og 2/3 spamcop; resten klarer spamassasin.

RBL opslag er en generel opslagsværk på blacklistede ip adresse , så det
ikke engang kommer til at snakke med din smtp agent,

håber det hjælper lidt,,
mv.