Re: Slet mail markeret som spam i spamassassin

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 May 2009 - 12:41:18 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 22 May 2009 12:41:18 +0200
Subject: Re: Slet mail markeret som spam i spamassassin

On 22 May 2009 at 11:34, Jeppe Bundsgaard wrote:

> Og i øvrigt: Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er udviklet en standard
> for mail så man ikke kan sende mail uden på en eller anden måde at
> give sig til kende... (eller rettere: Så man kan undlade at modtage
> mail fra ikke-identificerede). Det ville gøre det hele noget lettere.

Det er af historiske grunde, da det hele startede var folk mere
venligtsindede.
Jeg læste for et stykke tid siden et interview med en af dem der
startede det hele, og det var præcist en af de få ting han ville gøre
anderledes i dag, hvis han skulle "opfinde" det nu, og havde den
viden han har i dag.
Han ville have haft authenticated smtp som et krav....

:-)
Danjel