Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Henrik Brix Andersen (none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 21:31:41 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 21:31:41 +0100
From: Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

On Tue, Dec 11, 2007 at 08:52:24PM +0100, Laust S. Jespersen wrote:
> Men det vi måske hellere skal spørge om, er hvad du vil afholde af sociale
> eller bsd-relaterede arrangementer i dit nærområde i fremtiden?

Jeg kan afsløre at jeg er involveret i sociale og BSD-relaterede
arrangementer i Århus i forbindelse med min plads i bestyrelsen for
AaUUG - vi har, ifølge vores kalender, afholdt mindt eet arrangement
om måneden i 2007 :)

Jeg undrer mig stadig over at folk stejler sådan pga. en humoristisk
opfølgning på en mail her på listen...

Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>