Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Lars Sommer (none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 21:37:35 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 21:37:35 +0100
From: Lars Sommer <none@lasg--lasg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

Henrik Brix Andersen wrote:

> Jeg kan afsløre at jeg er involveret i sociale og BSD-relaterede
> arrangementer i Århus i forbindelse med min plads i bestyrelsen for
> AaUUG - vi har, ifølge vores kalender, afholdt mindt eet arrangement
> om måneden i 2007 :)
>
> Jeg undrer mig stadig over at folk stejler sådan pga. en humoristisk
> opfølgning på en mail her på listen...
>
> Brix

Er du/I/AaUUG/BSDDK interesserede i at lave noget arrangement sammen med
NJLUG?
Vi prøver at holde os til al slags unix for at have folk nok, men har
alt for lidt BSD imho.

Folk stejler måske fordi det ikke er første gang der kommer mails med
lignende indhold, og det ikke tages konstruktivt op af nogen? :)

/Lars