Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 20:52:24 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 20:52:24 +0100
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

Henrik Brix Andersen wrote:

> Der må jeg være noget om det, siden folk kan hidse sig sådan op over
> en - i mine øjne - uskyldig opfølgning på en mail :-)
>
> Brix
Nu er der jo ikke nogen der forhindrer andre end folk i storkøbenhavn
i at vise lidt initiativ/interesse.

Dog er det er min erfaring, at de folk der rent faktisk gør en indsats
i social sammenhæng, desværre ikke får meget ud af det, med mindre vi i
denne kontekst medregner tid forbrugt på at lave arrangementer.

Men det vi måske hellere skal spørge om, er hvad du vil afholde af
sociale eller bsd-relaterede arrangementer i dit nærområde i fremtiden?
For som vi begge ved, så går det der med, at der ingen arrangementer er
i nærheden vist lige så meget ud på at nogle mennesker mener, at der
skal ske ting lige uden for deres dør og derfor ikke gider deltage i
ting der afholdes lidt længere væk (Her tænker jeg på det ret sølle
fremmøde der var sidste gang Søren indkaldte til noget i Jylland)

Jeg vil dog med stor glæde se frem til at du står for en julefrokost for
bsd-dk i Århus og at Rico står for en Julefrokost i det storkøbenhavnske
(dog vist uden spiritus og med et meget tørt foredrag om alkoholens
farer for det må jo helst ikke blive *for* hyggeligt) - det bliver
galeme stort! :))

Som det sidste vil jeg lige minde dig og alle andre om at:
BSD-DK er os allesammen, ikke kun bestyrelsen, derfor vil du have noget
til at ske, så *gør* noget!

Med andre ord: "Put up or shut up" og da du gør næppe det første så hvad
med at gøre det sidste?

--

Med venlig hilsen / Best Regards Laust Jespersen

http://www.ust.dk ====================================================================== Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship