Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Henrik Brix Andersen (none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 21:26:16 CET

Date: Tue, 11 Dec 2007 21:26:16 +0100
From: Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

On Tue, Dec 11, 2007 at 07:47:44PM +0000, Peter Makholm wrote:
> Problemet er at der åbenbart ikke er nogle uden for København der
> interesserer sig nok for BSD til at arrangerer at mødes fysisk med det
> formål at tale om BSD. Spørgsmålet er såre simpelt: Hvem er bedst til
> at arrangerer aktiviteter i et lokalområde?

Spøg til side, jeg kan se at folk tager det her ret nært. Jeg kan da
oplyse, at vi jævnligt (mindst een gang om måneden) afholder møder i
AaUUG i Århus, hvor vi samler interesserede til snak og foredrag
omkring bl.a. BSD.

Vi forsøgte også at få et samarbejde med BSD-DK op at køre omkring
dette for ikke så lang tid siden, men dette samarbejde løb ud i
sandet.

Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@henrik--brixandersen.dk.lh.bsd-dk.dk>