Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt

From: Henrik Lund Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2007 - 22:38:39 CET

From: Henrik Lund Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommentar til nyhedsbrevet og BSD-DK generelt
Date: Tue, 11 Dec 2007 22:38:39 +0100

On 11/12/2007, at 21.31, Henrik Brix Andersen wrote:

> Jeg kan afsløre at jeg er involveret i sociale og BSD-relaterede
> arrangementer i Århus i forbindelse med min plads i bestyrelsen for
> AaUUG - vi har, ifølge vores kalender, afholdt mindt eet arrangement
> om måneden i 2007 :)
>
> Jeg undrer mig stadig over at folk stejler sådan pga. en humoristisk
> opfølgning på en mail her på listen...
Ja, det er pisse humoristisk at tage gamle heste frem og så lade alle
de andre
slå dem ihjel igen -FFS Brix, det var sgu at gøre i nælderne

Det har været fremme typisk ved generalforsamlingstid at
"det altid holdes i Kbh, klynk klynk" - men ingen tog initiativet
andetsteds
fra, hverken før eller tidligere! Det er IKKE fordi der er en
Køwenhavnerjunta
der shanghaier generalforsamlingen, men en del i BSD-DK
er en flok sløve røvhuller.

Nu var jeg lige så glad over at ingen havde fulgt op på et surt indlæg
fra Rico-rico og et overordentligt diplomatisk inlæg fra Peter ....
men det holdt desværre ikke

Jeg vil forsøge at gøre det kort
LUK RØVEN ELLER GØR NOGET, whiners!

ellers vil jeg fandme have foreningen omdøbt til BSD-Ama'r for der
er sgu snart også så få der gider lette røven i København og komme til
møderne, undtagen når de lokkes med cola-light og øl.

Mvh

Henrik
PS hvis man skal afmelde sig sker det IKKE til mailinglisten FFS!

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH