Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 12:49:05 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 19 May 2006 12:49:05 +0200

Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> .. du vælger at gå bananas over en formulering som i værste tilfælde kan anses
> for lidt tør humor (du er på irc kanalen, du burde havde bemærket at der til
> tider husere tør humor rundt). Jeg skal i den sammenhæng beklage at vi bruger
> humor som våben, men der er intet andet gemt i den formulering og en html
> version af nyhedsbrevet med blinkende tekst er ikke en option.

Jeg beklager, at det ikke fremgik tydeligt at jeg havde sat ting lidt på
spidsen. Jeg benytter også jævnligt tør humor og til tider endda sarkasme.

Men det ser da ud til, at nogle af dem, der er så heldige ikke at være
geografisk udfordrede er mere nærtagende end mig, så det vil jeg da
smile lidt over.

--
Christian Laursen