Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 07:58:36 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
Date: Fri, 19 May 2006 07:58:36 +0200

On Thursday 18 May 2006 22:34, Christian Laursen wrote:

> Er det overhovedet besværet værd at bruge tid og energi på de
> geografisk udfordrede?
>
> Bidrager de med noget videre til foreningen?

vi har planlagt happy hacking, fælles spisning, hygge og drik en øl samt
prøver at koordinere overnatning i københavn for jer der kommer langt væk
fra.

kort sagt, en hyggelig dags tid til nørderi og samvær med andre bsd medlemmer
som man måske ikke møder for ofte.

.. du vælger at gå bananas over en formulering som i værste tilfælde kan anses
for lidt tør humor (du er på irc kanalen, du burde havde bemærket at der til
tider husere tør humor rundt). Jeg skal i den sammenhæng beklage at vi bruger
humor som våben, men der er intet andet gemt i den formulering og en html
version af nyhedsbrevet med blinkende tekst er ikke en option.

.. og så glæder jeg mig da til at du kommer til general forsamlingen, og du
tager de andre jyder med dig.

--
regards, Peter Larsen
(I den her sammenhæng, medlem af bsd-dk bestyrelsen)