Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole--grummel.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 07:53:18 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 07:53:18 +0200
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole--grummel.net.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

Christian Laursen wrote:

> [snip]

Christian,

Det er blevet arrangeret generalforsamling i en weekend med tidspunkt så
alle skulle have mulighed for at møde op, og have mulighed for
overnatning - netop fordi at vi er glade for, og gerne vil tage hensyn
til, medlemmerne udenfor cph! At min spøgefulde bemærkning er hvad du
bider fast i undre mig.

> Er det overhovedet besværet værd at bruge tid og energi på de
> geografisk udfordrede?

Ja, hvilket vi i høj grad prøver.

> Bidrager de med noget videre til foreningen?

Ja, bestemt. Nogle med mere positivt end andre.