Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 06:52:35 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 06:52:35 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

Christian Laursen wrote:

> [snip]

> Er det overhovedet besværet værd at bruge tid og energi på de
> geografisk udfordrede?
>
> Bidrager de med noget videre til foreningen?

Det undrer mig du skriver sådan efter at følgende dialog har fundet
sted på irc:
<xi> [22:14] Nok blot ikke det ordvalg jeg ville have benyttet
for at virke indbydende overfor målgruppen
<xi> [22:14] Men det er nok bare mig
<Logiztik> [22:16] målgruppen er medlemmerne, og da ingen trådte frem og
sagde "Jeg vil gerne stable noget på benene!" blev det i symbion. Hvis
du bor langt fra symbion er du geografisk udfordret i denne sammenhæng.
Det er der ikke noget grimt i.

Meler du lidt Aauug kage?

--
Med venlig hilsen / Best Regards