Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 08:09:18 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 19 May 2006 08:09:18 +0200

"Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Det undrer mig du skriver sådan efter at følgende dialog har fundet
> sted på irc:
> <xi> [22:14] Nok blot ikke det ordvalg jeg ville have benyttet
> for at virke indbydende overfor målgruppen
> <xi> [22:14] Men det er nok bare mig
> <Logiztik> [22:16] målgruppen er medlemmerne, og da ingen trådte frem og
> sagde "Jeg vil gerne stable noget på benene!" blev det i symbion. Hvis
> du bor langt fra symbion er du geografisk udfordret i denne sammenhæng.
> Det er der ikke noget grimt i.

Jeg kom til at tænke lidt mere over det, og det er nok en farlig ting.

Man kan vende den om:

Har bsd-dk nogen stor værdi for folk udenfor København?

Er værdien så stor, at det er besværet værd at arrangere
generalforsamlingen i ens lokalområde?

Personligt synes jeg ofte, foreningen virker lidt mere som bsd-cph end
bsd-dk, og det har jeg egentlig ikke noget problem med.

Jeg er godt klar over, at det var humoristisk ment, men jeg har faktisk
svært ved at se det sjove i det, selv efter lidt længere overvejelse.

Måske er jeg bare en bitter gammel prut, der burde melde mig ud.

> Meler du lidt Aauug kage?

Egentlig ikke i denne sammenhæng, nej.

--
Christian Laursen