Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Soeren Straarup (none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 20:59:12 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 20:59:12 +0200 (CEST)
From: Soeren Straarup <none@xride--x12.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

On Fri, 19 May 2006, Christian Laursen wrote:

> [...]
[snipt]
> Har bsd-dk nogen stor værdi for folk udenfor København?
>
> Er værdien så stor, at det er besværet værd at arrangere
> generalforsamlingen i ens lokalområde?
>
> Personligt synes jeg ofte, foreningen virker lidt mere som bsd-cph end
> bsd-dk, og det har jeg egentlig ikke noget problem med.

Missie og undertegnede prøver at holde en årlig ting.
Men der mangles flere folk som rækker en pote op og siger jeg laver et
møde.
Jeg har fået webmaintainer på BSD-jy .. og jeg kan ikke finde noget at
smide på den side..
Så BSD-(jy/fy) ræk en pote i luften og fortæl mig hvor der holdes noget..

mvh Søren

Soeren Straarup | aka OZ2DAK aka Xride
FreeBSD wannabe | FreeBSD since 2.2.6-R
   Incorrect documentation is often worse than no documentation.
   - Bertrand Meyer