Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 13:38:00 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
Date: Fri, 19 May 2006 13:38:00 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 19/05/2006, at 13.11, Soeren Hansen wrote:

> Jeg vil hermed give min store ros til bestyrelsen for dette
> initiativ. Vigtigst af alt, at generalforsamlingen bliver lagt i
> weekenden. Som mange af jer ved, er jeg kun lige flyttet til Kbh.
> fra Aalborg, så jeg kender godt til problemstillingen.
> Hermed mine opadvendte tommelfingre, og så vil jeg i øvrigt lige
> benytte lejligheden til stille 2 sofaer og 40 kvm gulvplads til
> rådighed.

Ja jeg er typisk også villig til at stille en seng eller to til
rådighed for dem der skulle have lyst.

Jeg har ikke set så langt frem i kalenderen så jeg ved om jeg kommer,
men folk skal være velkomne
til at kontakte off-list hvis de mangler en billig soveplads i
forbindelse med genforsamlingen.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000