Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Soeren Hansen (none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 13:11:52 CEST

Date: Fri, 19 May 2006 13:11:52 +0200
From: Soeren Hansen <none@shan--soeren-hansen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

Ole Guldberg Jensen wrote:

> * [5] Generalforsamling 2006
>
> Af Ole Guldberg Jensen
>
> BSD-DK's generalforsamling kommer i år til at foregå i København,
> nærmere bestemt symbion, lørdag den 26. August.
>
> Programmet bliver lidt anderledes i år i forhold til tidligere.
>
> 10:00 Happy hacking
> 13:00 Foredrag (af betydelig højere kvalitet end sidste år)
> 14:00 Generalforsamlig
>
> Efter generalforsamlingen vil der være mulighed for diskussion og
> hygge. Der vil til sidst blive fællesspisning.
>
> Til at koordinere overnatning har vi Peter Larsen. Det er
> [...]

Jeg vil hermed give min store ros til bestyrelsen for dette initiativ.
Vigtigst af alt, at generalforsamlingen bliver lagt i weekenden. Som
mange af jer ved, er jeg kun lige flyttet til Kbh. fra Aalborg, så jeg
kender godt til problemstillingen.

Sidste år var generalforsamlingen i Odense i et forsøg på at imødekomme
os fynboer/jyder, men stadig på en hverdag, og selvom jeg deltog var jeg
nødt til at tage tidligt fri fra arbejde, for at kunne nå derned med
tog. Og så var det totalt forhastet, skulle på arbejde igen morgenen efter.

I en weekend slipper vi helt for en de problemer. Ikke på arbejde dagen
efter. Skal ikke tage tidligt fri fra arbejde for at kunne nå at
transportere sig fra A til B. DERUDOVER får vi allesammen (både øst og
vest for Valby bakke, samt os på Frederiksberg, der vel hverken bor på
den ene eller anden side) mulighed for at lave en fed dag ud af det. Jeg
tror på, at det bliver vildt hyggeligt og indbringende dag allerede.

Hermed mine opadvendte tommelfingre, og så vil jeg i øvrigt lige benytte
lejligheden til stille 2 sofaer og 40 kvm gulvplads til rådighed.

Best regards, Søren