Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 10:10:03 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 19 May 2006 10:10:03 +0200

In message <none@86d5ebax7c.fsf--borg.borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>, Christian Laursen writes:

>[snip]

>Er det overhovedet besværet værd at bruge tid og energi på de
>geografisk udfordrede?
>
>Bidrager de med noget videre til foreningen?

Jeg synes hverken vi har grund til eller kan være bekendt at
diskriminere folk fra København området og jeg synes faktisk
det var lidt ondt at kalde dem "geografisk udfordrede" når
nu Valby Bakke er så uoverstigelig som den er for dem.

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956