Re: BSD-DK Nyhedsbrev007

From: Peter Kjeldsen (none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 May 2006 - 10:06:40 CEST

From: "Peter Kjeldsen" <none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-DK Nyhedsbrev007
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 19 May 2006 10:06:40 +0200 (CEST)

Nå der fik jeg den... godt gået...

Ah jeg syntes at have overset medlemsskab baseret på deltagelseskvotient... men jeg vil da gerne rette dette forhold ved at fremsende 2 tomme mails, hvor i min viden vedrørende soekris'er og morsekode stilles til skue.

Yderligere, må jeg dog fremhæve at manglende deltagelse kan være et tegn på at man enten ikke ved noget om et emne og måske læser de vises ord med stor glæde og derved hæves niveauet indtil der kommer en der ved mindre en en selv.

Alt-i-alt må man sige at foreningen defineres af alle medlemmer aktive som ikke-aktive, men profileres at de mere vidende, hvilket giver slagkraft både indad til og udad til.

DK er måske mere sprogbetegnende end egentlig geografisk betegnende.

Peter ;-)

PS: (jeg melder mig ikke ud uanset hvad!)

Phil Regnauld wrote ..