Windowmanagere

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jan 2006 - 10:47:43 CET

Date: Thu, 26 Jan 2006 09:47:43 +0000
From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Windowmanagere

Hej

Jeg har installeret en OpenBSD 3.8 , og har overvejet at installere en Openbox,
blackbox eller fluxbox som windowmanager. De ligner umiddelbart hinanden en del,og fluxbox har ihvertfald "lånt" en del fra BlackBox.

Er der nogen som har erfaringer med én eller flere af ovenstående windowmanagere, og vedligeholdes/udvikles der lige ivrigt på dem alle?

Jeg vil gerne høre folks anbefalinger, umiddelbart ligner de hinanden rigtig meget, så jeg vil gerne høre om det "hip som hap" hvilken af dem man vælger at installere?

Med venlig hilsen
Allan Wermuth