Re: Windowmanagere

From: Søren Vrist (none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jan 2006 - 10:53:04 CET

Date: Thu, 26 Jan 2006 10:53:04 +0100
From: Søren Vrist <none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Windowmanagere

Allan Wermuth (alw) writes:
> Jeg vil gerne høre folks anbefalinger, umiddelbart ligner de hinanden
> rigtig meget, så jeg vil gerne høre om det "hip som hap" hvilken af dem
> man vælger at installere?
Jeg vil straks benytte denne oplagte lejlighed til at trolle og starte en WM
krig. Det er vel også et oplagt emne til en Deathmatch egentlig?
Lad os lige få noget på banen at snakke om
        - Gnome er for rodet og tungt
        - KDE er for stor og bloatet
        - XFCE er for M$ agtig
        - fvwm er lille
        - WindowMaker er det som er det bedsteste i hele verden!
        - *Box er for 1337 h4x00rs. Eller. De er vist ok tror jeg nok.

Sorry for det aldeles useriøse indlæg

--
Mvh.   /    Kind regards
Søren Vrist