Re: hæfte om *BSD

From: Simon Schøbel (none@simon--schoebel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 17:17:48 CET

From: Simon Schøbel <none@simon--schoebel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hæfte om *BSD
Date: Tue, 20 Jan 2004 17:17:48 +0100

On Tuesday 20 January 2004 16:57, Michael Knudsen wrote:

> Kan du ikke lige proeve at undersoege, hvilket forlag det var?

Jeg ved at HCØ-tryk bliver brugt i stor stil på DIKU.
Tror kun de fremstiller små hæfter, med et simpelt pap-omslag, og så trykning
af plakater og kopiering o.lign.

De kursusbøger jeg har som er skrevet af forelæsere er jeg ret sikker på er
sat i LaTEX, som de så trykker.

Jeg aner dog intet om priser, eller forhold osv osv.

Jeg syntes dog idéen er ganske god!! Jeg havde selv problemer da jeg begyndte,
både med selve unix-princippet og med port-træet, men også med hvor man
skulle finde oplysninger osv.

Med venlig hilsen
Simon Schøbel