RE: hæfte om *BSD

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 17:12:30 CET

From: "Tomas Norre Mikkelsen" <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: hæfte om *BSD
Date: Tue, 20 Jan 2004 17:12:30 +0100

Hej Igen,

> muligheder.
>
> Kan du ikke lige proeve at undersoege, hvilket forlag det
> var? Evt. indtaegter fra dette kunne vel meget passende gaa
> til foreningen, saa man var mindre afhaengig af sponsorer af
> hardware etc.

Forlaget var: Forlaget Globe A/S (http://www.globe.dk/), jeg kan ikke
huske kontakt personens navn, men man kan jo evt. strikke en mail til
dem, så kan de nok give noget respons.

> få det som
>
> Hvad er der af alternativer til disse? Jeg har kun erfaring
> med LaTeX, men det giver ogsaa et paent resultat, generelt.
> Jeg har ikke lige nogen erfaring med at producere andet end
> .dvi, .ps og .pdf.

Du kan med LaTeX også lave HTML filer, dog synes jeg ikke at have lige
så gode erfaringer med latex2html som jeg har med Docbook formatet :) Så
vidt jeg har erfaret kan docbook lave .pdf, .ps, .txt , og .html sider..
Osv.. Der er rigtigt mange muligheder. Et online-doc som debianguiden.dk
er skrevet i docbook så vidt jeg husker det. Og De har da en del
formater man kan læse det i.

Hilsen
Tomas Norre Mikkelsen
Milpoer.dk/blog