Re: hæfte om *BSD

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 16:57:46 CET

Date: Tue, 20 Jan 2004 16:57:46 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hæfte om *BSD

Quoting Tomas Norre Mikkelsen (tnm@surfmail.dk):
[andet forlag]
> Forlaget var med på ideen fra start, så der skulle da være muligheder.

Kan du ikke lige proeve at undersoege, hvilket forlag det var? Evt.
indtaegter fra dette kunne vel meget passende gaa til foreningen, saa
man var mindre afhaengig af sponsorer af hardware etc.

> Hvis det skal trykkes, ellers synes jeg ideen om den online
> dokumentation i docbook eller latex er fin, så kan man jo få det som man
> vil have det.

Hvad er der af alternativer til disse? Jeg har kun erfaring med LaTeX,
men det giver ogsaa et paent resultat, generelt. Jeg har ikke lige nogen
erfaring med at producere andet end .dvi, .ps og .pdf.

--
<dogs> i was dropped a lot as a child