RE: hæfte om *BSD

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 12:55:58 CET

From: "Tomas Norre Mikkelsen" <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: hæfte om *BSD
Date: Tue, 20 Jan 2004 12:55:58 +0100

> En online ressource ogsaa tilgaengelig i et udskriftsvenligt
> format er vel loesningen, naar nu IDG ikke vil vaere med.

Man kunne vel også prøve et andet forlag end IDG, jeg kan ikke huske
hvilket forlag vi havde fat i sidst vi (nogle fra uni) havde planer om
at udgive et lille howto latex hæfte, men mener ikke det var IDG.
Forlaget var med på ideen fra start, så der skulle da være muligheder.
Hvis det skal trykkes, ellers synes jeg ideen om den online
dokumentation i docbook eller latex er fin, så kan man jo få det som man
vil have det.

Hilsen
Tomas Norre Mikkelsen