Re: schyyy rygter om en osx liste!

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 15:50:10 CET

Date: Thu, 30 Jan 2003 15:50:10 +0100
Subject: Re: schyyy rygter om en osx liste!
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, osx@bsd-dk.dk

Hejsa folkens

Ja, nu gik det lige så godt med en ny liste, men jeg har fået på puklen
fordi jeg kom til at sende
nedenstående til bsd-dk listen. Jeg "spiller" åbenbart smart ved at
offentliggøre dette - uden
helt at vide hvad der er galt i at gøre dette

Et af bestyrelsesmedlemmerne bruger aktivt listen, og jeg betragter den
derfor som være
igangsat selvom der er ikke archives eller søgemulighed - noget der
ikke tidligere har forhindret
brug af listerne

Hvis nogen føler sig voldsomt forurettet af nedenstående skal de være
velkomne til at udtrykke
det, gerne mere konstruktivt end et kick fra #bsd-dk! evt. i privat mail

Mvh

Henrik - der ikke er medlem af bestyrelsen for BSD-DK, ej heller har
lyst til at blive det, da
jeg indimellem synes bestyrelsen handler voldsomt irrationelt!